Piątek, 20 I 2017 r.
Nr 11/2017 (2141)
indeks alfabetyczny |
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  K  L  Ł  M  N  O  P  R  S  Ś  T  U  W  V  Z  Ź  Ż 
wydanie z wybranego dnia | najczęściej czytane | najlepiej oceniane | zmień rozmiar czcionki | terminy i wydarzenia | kanał RSS
 

B / Bankowy Arbitraż Konsumencki - (2) 

  • 25 lutego 2011 r.
    Banki: 1,2 tys. skarg do arbitrażu
    W 2010 roku do Bankowego Arbitrażu Konsumenckiego (BAK) wpłynęło 1165 skarg od klientów banków. Średnia wartość przedmiotu sporu w ubiegłym roku wyniosła blisko 3,7 tys. zł, natomiast średni czas rozpatrywania wniosku przez arbitra to ponad pięć tygodni. Największy odsetek spraw stanowiły spory dotyczące kredytów, przede wszystkim hipotecznych.  
  • 21 marca 2008 r.
    Bankowy Arbitraż Konsumencki w roku 2007
    Ponad 750 skarg od klientów banków wpłynęło w ubiegłym roku do arbitra bankowego. Związek Banków Polskich podsumował pracę Bankowego Arbitrażu Konsumenckiego.

Copyright © TaxNet Sp. z o.o. w Tychach