Piątek, 26 V 2017 r.
Nr 81/2017 (2211)
indeks alfabetyczny |
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  K  L  Ł  M  N  O  P  R  S  Ś  T  U  W  V  Z  Ź  Ż 
wydanie z wybranego dnia | najczęściej czytane | najlepiej oceniane | zmień rozmiar czcionki | terminy i wydarzenia | kanał RSS
 

T / TNS-OBOP - (9) 

  • 13 stycznia 2009 r.
    11,25 mld zł — wartość reklamy telewizyjnej w 2008 r.
    W ubiegłym roku reklamodawcy wydali na kampanie telewizyjne 11,25 mld zł — obliczył TNS OBOP. Ponad 70 proc. tej kwoty przypadło trzem największym telewizjom: TVN, Polsatowi oraz TVP. Najwyższe wydatki na promocję swoich produktów poniósł Unilever Polska, który na ten cel przeznaczył 0,53 mld zł.
  • 8 grudnia 2008 r.
    Miliardy na świąteczne zakupy
    Statystyczny Polak przeznaczy w tym roku na zakup prezentów świątecznych średnio 258 zł, a na pozostałe wydatki świąteczne 417 zł – wynika z raportu „Świąteczne prezenty i wydatki” przygotowanego przez TNS OBOP. Oznacza to, że na tegoroczne święta Polacy wydadzą łącznie 20,4 mld zł.
  • 6 października 2008 r.
    TNS OBOP: Polska flota najstarsza
    Bezpieczeństwo kierowców (84 proc.) oraz koszty (71 proc.) to najważniejsze czynniki determinujące politykę flotową w polskich przedsiębiorstwach — wynika z badań przeprowadzonych przez TNS OBOP w firmach posiadających flotę samochodową. Jednocześnie polska flota jest najstarsza w Europie – średni wiek pojazdu firmowego to 6,5 roku.
  • 26 czerwca 2008 r.
    Polacy wolą używane
    Większość Polaków, którzy planują zakup samochodu, zamierza kupić pojazd używany – informuje TNS OBOP. Kupno samochodu dla siebie lub swojego gospodarstwa domowego rozważa 11 proc. Polaków w wieku 18 lat i starszych, zaś 6 proc. zamierza dokonać tego zakupu w 2008 roku.
  • 6 maja 2008 r.
    TNS OBOP: Pracownicy mniej zadowoleni
    Jak wynika z badań TNS OBOP, Polacy są obecnie mniej zadowoleni z pracy, niż rok temu. W 2007 r. satysfakcja pracowników była na poziomie 49 punktów, natomiast w 2008 r. wyniosła już tylko 43 punkty – wynika z Indeksu Satysfakcji Pracowników, opracowanego zgodnie z metodologią TRI*M.
  • 29 kwietnia 2008 r.
    114 stacji TV dostępnych w Polsce
    W ostatnich latach w Polsce obserwowany jest bardzo intensywny rozwój rynku telewizyjnego. W bieżącym roku polscy telewidzowie mogą wybierać spośród ponad 110 stacji polskojęzycznych dostępnych w kraju. 
  • 11 grudnia 2007 r.
    Ile Polacy wydadzą na święta?
    13,5 mld zł zamierzają przeznaczyć Polacy na przygotowanie świąt Bożego Narodzenia — policzył TNS OBOP. Dodatkowe 7,5 mld zł to planowane wydatki na świąteczne prezenty.
  • 6 listopada 2007 r.
    Europa popiera walkę z globalnym ociepleniem
    Prawie 90 proc. mieszkańców Europy oczekuje, że Unia Europejska zacznie walczyć z przyczynami ocieplenia klimatu związanymi z działalnością człowieka, a niespełna 60 proc. uważa, że jest to sprawa bardzo pilna. TNS Opinion – międzynarodowa grupa badawcza, do której należy TNS OBOP – przedstawił wyniki badania Eurobarometr, przeprowadzonego na zlecenie Komisji Europejskiej.
  • 20 września 2007 r.
    TNS OBOP: PO traci, PiS i LiD zyskują
    Dziennik „Rzeczpospolita” opublikował wyniki najnowszego sondażu TNS OBOP na temat preferencji wyborczych Polaków. Wynika zeń, że wzrasta poparcie dla PiS (o 9 proc. w porównaniu z poprzednim sondażem) i LiD (o 4 proc. więcej), a spada liczba zwolenników PO (o 3 proc.).

Copyright © TaxNet Sp. z o.o. w Tychach